НОВИНИ ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ

 І. Новий трамвайний вагон вітчизняного виробництва.

Вітчизняне підприємство «Татра-Юг» створило новий сучасний низькопідлоговий трамвайний вагон К-1Т306 місткістю 270 пасажирів.

Наразі вагон проходить експлуатаційні випробування на маршрутах міста Дніпра.

У рамках реалізації проекту «Міський громадський транспорт України» комунальне підприємство «Київпастранс» підписало контракт з виробником на поставку до столиці 20 таких вагонів.

Трамвайний вагон моделі К-1Т306 має довжину 27 м і складається з трьох секцій жорсткої конструкції. Передня і задня секції вагона встановлені  і шарнірно закріплені на поворотних моторних візках і мають механізми шарнірного зчеплення з середньою секцією. Середня секція встановлена  і закріплена на не моторному візку.

На вагоні встановлено два тягових приводи – по одному на передній і задній секціях. Кожен з приводів забезпечує управління двигунами  одного візка. Управління приводами проводиться водієм з кабіни водія за допомогою контролерів. При маневрових роботах, управляти вагоном можна з допоміжного пульта, що знаходиться в задній частині вагона.

Трамвай має автономний хід до 3-5 км та здатний працювати в системі багатьох одиниць.

ІІ. КП “Одесміськелектротранс» презентувало черговий трамвайний вагон «Одісей МАХ»

Комунальне підприємство «Одесміськелектронс» презентувало третій  трисекційний вагон «Одіссей МАХ», створений на підприємстві.

Як і його попередники, трамвайний вагон має довжину майже в 31 метр. Він складається з трьох секцій на базі кузова TatraT3, здатний перевозити до 280 пасажирів одночасно при 62 посадочних місцях. «Одіссей MAX» має частково низький рівень підлоги і зручний для людей з інвалідністю – в середній частині є пандус, через який в салон може заїхати людина на візку. До кінця року Одеське підприємство планує зібрати ще 1-2 таких трисекційних трамваї.

ІІІ. КП «Електроавтотранс» міста Івано-Франківська споруджує власну паливну заправку автобусів.

КП “Електроавтотранс” ІФ матиме власну заправку. Паливний контейнер з усім необхідним обладнанням розмістять на території тролейбусного депо на конкурсній основі. Переможець конкурсу встановить необхідне обладнання та матиме змогу заправляти автобусний парк підприємства, який є найбільшим у місті споживачем дизельного пального. 

Очільник підприємства Віталій Голутяк стверджує, що зазначена заправка дозволить підприємству економити значні кошти оскільки зараз, щоб заправити автобус, кожному водію необхідно щодня долати практично 6 кілометрів. А це значні витрати палива та робочого часу водіїв, які можна мінімізувати.

Приєднуйтесь до обговорення!

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


9 − п'ять =